Alla inlägg den 12 september 2009

Av Sofie - 12 september 2009 19:24

Matchen slutade 2-2 och det var väl kanske inte rättvist, men fotboll är inte alltid rättvist. Elfsborg borde ha vunnit men nu gjorde de inte det. Inga ursäkter, det blev oavgjort och nu är det inte mer med det.


GAIS har ändå alltid varit ett lag som jag tycker är "helt okej" (egentligen är inget annat lag än mitt Elfsborg okej) men får säga att GAIS-supportrarna inte riktigt kan uppföra sig. Som ni alla vet är jag inget big fan av IFK Göteborg, men deras supportrar kan ändå uppföra sig hyffsat. Kanske har GAISare en del att lära av dem....

Av Sofie - 12 september 2009 07:02

Har sett ut ett par byxor som jag vill ha. Har redan ett par sådana men tänkte att jag ville ha ett par till. Har ett par grå innan så tänkte att det kunde vara på sin plats med ett par svarta. Nu gäller det bara att hitta dem någonstans. Men det verkar som om det blir Allum imorgon så då hittar jag dem säkert där. Får hoppas på det....


  

Av Sofie - 12 september 2009 06:53

Nu kommer vi in i en period som är fylld av födelsedagar bland mina nära. Kommer hålla på så fram till januari åtminstone. Dessutom är det ju faktiskt inte så jättelångt kvar till jul. Kommer på mig själv med att jag redan har börjat tänka på julsaker, och konstaterar då att jag måste köpa en del nytt. För lite julfint vill man ju faktiskt ha hemma.


Dagens stora höjdpunkt är matchen som börjar klockan 16.00 För dem av er som inte går till arenan så tycker jag att ni sätter er framför tvn och slår igång kanal 4. När ni väl har gjort det är det bara för er att göra vad ni kan för att heja fram Elfsborg....

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards