Alla inlägg den 22 september 2009

Av Sofie - 22 september 2009 16:23

Känner så för att titta på dessa så det får nog faktiskt bli så att jag köper dem....


        


Jag vet att många inte gillar svenska filmer men jag tycker faktiskt att de är bra. Inte alla så klart. Men Wallander gillar jag. Visst vet man för det mesta hur de kommer att sluta, men det spelar mig mindre roll....

Av Sofie - 22 september 2009 16:08

Jag tycker att den frågan är så svår att besvara. Tror inte att jag önskar mig något särskilt och det jag önskar mig är inget som någon kan ge mig ändå. Svårt är det att komma på i alla fall.


Har idag köpt födelsedagspresenter till Noel. Det är inte lika svårt att komma på något till en 2-åring som till en 27-åring. Tänker dock inte skriva här vad det är jag har köpt. Inte för att risken är särskilt stor att lille Noel läser det, men det finns risk att hans mamma gör det.


Jag lämnade även födelsedagspresent till min älskade Jenny idag. Egentligen fyller hon ju imorgon men jag har inte möjlighet att ta mig in till stan då. Hoppas att hon blir glad i alla fall.


Till mig själv har jag köpt en grå kofta och en svart tunika, på "Fröken Emma och Lilla Jag". Samt en benvit tunika på Esprit. Egentligen hittade jag fler saker som jag ville ha. Men man får nöja sig ibland. Vet ju trots allt att jag behöver köpa skor och jacka under månaden som kommer.


Känner mig sugen på att se de nya Wallanderfilmerna. Kanske skulle man beställa hem dem på cdon.com. Om jag inte minns fel så var det 4 Wallanderfilmer för 499 kronor.


MMM.... nu ska jag åka ner till mataffären. Ska möta Fredrik därnere, eftersom han kommer hem från jobbet då


Hörs om en liten stund mina kära vänner....



Av Sofie - 22 september 2009 07:07

Hur elfsborgsfanatisk jag än är så finns det inget försvar mot gårdagens agerande på Malmö Stadion. Lika lite kan jag försvara deras agerande som de kunde försvara sitt mål igår. Detta var bland det sämsta jag sett. Men det är bara att ta nya tag. Denna säsong är förlorad men nästa får vi försöka komma igen. Japp. Jag är mållös, och så även Elfsborg.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards