Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Svininfluensapaus....

Av Sofie - 6 november 2009 17:01

Har fått frågan från ett antal personer, om jag har slutat att blogga. Nej, jag har inte slutat blogga. Jag har svininfluensapaus.... allt tjat i medier får mig helt knäpp. Den ena säger en sak och den andra säger en annan. Vissa läkare säger att man ska vaccinera sig och andra avråder från vaccin. Samtidigt kan man bli rekommenderad att vaccinera sig av en läkare, men sen visar det sig att han inte ska vaccinera varken sig själv eller sina barn. Jag vill bara göra det som är bäst för de personer jag tycker om och för mig själv..... har varit mycket med allt, och med att fatta beslut, därav denna tysthet.


Nu har jag dessutom blivit förkyld, så även Fredrik.... vilket kanske gör att jag låter lite extra grinig idag....


  

 
 
jennyn

jennyn

7 november 2009 09:14

Vet du vad tjejen!! Lyssna bara på dig själv.Skit i alla andra!!!! Det gör jag! Jag kommer iaf inte ta vaccinet för jag är så jävla känslig mot allt som heter biverkningar. .jag kan inte ens äta ppiller! Så jag struntar i det. Ja jag kanske kommer att få svinet och blir jätte sjuk men det måste väl gå över ngn gång. Vaccinerar du dig så måste du ju ändå göra om det nästa år!!


Men som sagt gör precis som du själv vill. Va ska din sambo göra?? Od u.. snälla börja blogga lite mer.. jag går ju in här flera gånger per dag.. haha

http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards