Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Sofie - 9 augusti 2009 07:23

Det är idag en vecka sedan förlovningen och således också en vecka sedan vi åkte till Hunnebostrand. Jag vill tillbaka dit nu. På nått sätt känns det så lugnt där. I Borås, Bollebygd och Göteborg blir man så stressad. Antingen inbillar jag mig bara, eller så är det så. Under vår vistelse i Bohuslän besökte vi även Kungshamn, Smögen, Fjällbacka och Grebbestad. Vill påstå att Hunnebo var den finaste platsen. Under vår tripp hem från Fjällbacka stannade vi till på en äventyrsgolfbana och spelade en runda. Måste tilläggas att det var JAG som vann, trots att Fredrik spelar golf och rent teoretiskt borde vara duktigare än vad jag är... ;) När man spenderar tid vid kusten och ser alla människor tuffa runt i sina båtar så blir man ganska sugen på att skaffa sig en båt. Men det är mycket man vill ha här i världen!


Imorgon börjar Fredrik jobba igen efter fyra veckors semester. Tråkigt för både honom och mig.


Ha en härlig dag. Skriver några rader till lite senare då jag nu har bestämt mig för att jag från och med idag ska bli duktigare på att uppdatera.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards