Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Sofie - 19 augusti 2009 20:22

... jag skulle vilja påstå att varje årstid har sin charm. Visst älskar jag sommaren. Det är något extra med den. Ännu mer älskar jag sommaren vid västkusten. Nu i sommar upptäckte jag att Bohuslän var så mycket finare än vad jag kunde komma ihåg. Så dit ska jag åka nästa sommar igen. Men som sagt, hösten är väl också fin, eller? och vintern, fast det beror lite på var i Sverige man bor? Här blir det  inte så mycket vinter. Våren är härlig för då kommer värmen och man har hela sommaren framför sig och då drar ju även allsvenskan igång, icke att förglömma =)



Av Sofie - 19 augusti 2009 18:26

Ska varken Anders Svensson eller Emir Bajrami vara med i morgondagens match??? Oddsen talade inte för oss innan och gör det än mindre nu..... men jag kommer heja på pojkarna så gott jag kan =)

Av Sofie - 19 augusti 2009 16:01

Vill, tänker och ska köpa denna bok. Har bläddrat i den några gånger och var fast från början. Så den ska bli min inom kort

Av Sofie - 19 augusti 2009 13:20

Elfsborgs närmaste veckor ser ganska hektiska ut. Lazio borta imorgon, Örebro hemma på söndag, Lazio hemma nästa torsdag och Göteborg borta nästa söndag. Det är nog Göteborgs chans att besegra Elfsborg.... Många kan inte förstå hur man kan tycka att fotboll är så roligt, lika märkligt tycker nog jag att det är att man inte tycker fotboll är roligt. Man gläds med sitt lag i medgång och lider med dem i motgång. Imorgon tror jag att Helgi Danielsson kommer att göra en bra match. Inte för att han brukar göra dåliga matcher men jag känner på mig att det kommer att gå extra bra för honom imorgon (om det nu är så att det gör det så kom ihåg var ni läste det först).


Har precis kommit hem från frissan. Kollar på friidrott och tycker det var hemskt roligt att Linus lyckades i kvalet och tog sig till fredagens final. Ska bli roligt att se. Ska också bli roligt att se hur pass fort Bolt klarar av att springa i 200 metersfinalen (för jag tar för givet att ha kommer att ta sig dit)....

Av Sofie - 19 augusti 2009 09:11

... Jaha... der var ju ingen glädjande nyhet man vaknade upp till. Tycker att motståndet är svårt nog ändå. Känns som om vi hade behövt Anders Svensson som är lite mer rutinerad än de andra. Men ibland går det inte alltid som man tänkt sig och det verkar ju inte vara helt kört ännu, även om det kunde ha sett betydligt bättre ut. Lazio är ett svårt motståndarlag för ett svenskt fotbollslag, men om något lag ska klara det så är det Elfsborg.


Nu ska jag iväg och klippa mig!

Av Sofie - 19 augusti 2009 07:11

I natt bestämde jag mig för att SM-guldet i fotboll kommer gå till Borås. Elfsborg vinner SM-guld!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards