Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Sofie - 24 augusti 2009 19:47

IFK Göteborg får alltid alla domslut till sin fördel. Börjar irritera mig väldigt mycket på det!

Av Sofie - 24 augusti 2009 18:42

Låg på golvet och sov när Fredrik kom hem. Var visst lite trött. Så kan det vara ibland.


Någon som vet vad det kostar att borra brunn kanske? =) inte något man brukar göra varje dag så jag har inte så stor erfarenhet av såntdär....

Av Sofie - 24 augusti 2009 15:14

Då var man tillbaka efter att ha arbetat under dagen. Det har varit en bra dag men det är det alltid med den klassen. Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem.


Ska äntligen göra slag i saken och göra en banankaka. Det är dags nu innan bananerna börjar ruttna =) Annars vet jag inte riktigt vad kvällen har att erbjuda. Tänkte att jag skulle bevaka matchen mellan Djurgården och IFK Göteborg och hoppas på seger för det sistnämnda laget =)

Av Sofie - 24 augusti 2009 06:55

I och med segern i gårdagens match mot Örebro så gick Elfsborg upp i serieledning. Förmodligen förlorar de dock serieledningen ikväll då IFK Göteborg borde besegra ett Djurgården som inte presterat alls denna säsong. Men då kommer vi i alla fall ligga på samma poäng som Göteborg. Sen kan man ju inte undgå att man hoppas på att Djurgården vinner.


Daniel Mobaeck och James Keene var målskyttarna för Elfsborg. Jag tippade i och för sig James Keene som tvåmålsskytt men det blev inte riktigt så. Jag är nöjd med segern i alla fall =) Florèn fick sin tredje varning för året och är därmed avstängd i söndagens match mot Göteborg. Då bör dock Emir Bajrami vara tillbaka efter sjukdom.


Nu ska jag strax iväg och jobba. Hör av mig om en stund igen!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards