Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofie - 16 augusti 2009 13:52

Två veckor =)

Av Sofie - 16 augusti 2009 13:30

Hej på er!


Håller på att baka linfröbröd som är på jäsning just nu. De blir säkert goda. Ska senare även baka drömmar. Fredrik tycker ju om det. Medan jag sitter här och väntar funderar jag över hur man bär sig åt för att få fler besökare på sin blogg. Jag tror i alla fall att det är viktigt att man ser till att uppdatera sin blogg för annars tröttnar nog folk snart. Jag vet ju själv hur "irriterande" det är när man följer en blogg och så går man inte på sidan som INTE är uppdaterad. Man ledsnar på det!
Av Sofie - 15 augusti 2009 19:08

Har slagit besöksrekord, vilket inspirerar mig till att fortsätta skriva. Ville bara tillägga det =)

Av Sofie - 15 augusti 2009 19:08

Har slagit besöksrekord, vilket inspirerar mig till att fortsätta skriva. Ville bara tillägga det =)

Av Sofie - 15 augusti 2009 19:06

Herregid så söligt det är med kräftor.... men det var väl ganska gott.... =) Nu får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda....


Känner mig lite hemlighetsfull.... mmm =)

Av Sofie - 15 augusti 2009 13:13

Ikväll är det dags för kräftskiva, innan dess är det dock så att Elfsborg ska ta sig an Hammarby borta på Söderstadion. Jag hoppas så klart på att de vinner. Det skulle ge oss en bra start på kräftskivan. Jag och Fredrik har bidragit med bröd samt med piroger till kvällens fest. Bilder samt recept på pirogerna kommer inom kort.


Ställe er upp klockan fyra och sjung för Elfsborg!


TACK!

Av Sofie - 14 augusti 2009 19:56

Jadu. Detta är ett citat som jag på något sätt känner igen. Kan det vara så att det kommer från Big Brother? Har för mig att Gabriella en gång hade en diskussion med Samuel där hon sa; "Antingen är du med mig eller så är du mot mig". Eller har jag helt fel.


Dagen har spenderats tillsammans med Jenny, min GREWINNA, eller i alla fall delvis. Har även passat lille Noel en liten stund. Han blev så glad så när man kom till förskolan för att hämta honom. Imorgon är det dags för kräftskiva om allt vill sig väl. Ska upp tidigt imorgon så att jag hinner baka lite bröd. Bondbröd och Sirapsbröd får det nog bli.



Av Sofie - 14 augusti 2009 07:10

Idag är det SOL.... har en del trevligt att se fram emot. Förmodligen en "date" med Jenny och så ska jag hämta Noel på dagis....

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards