Alla inlägg den 2 december 2009

Av Sofie - 2 december 2009 16:10

Har precis kommit hem från ytterligare en promenad med Elinor. Jag älskar detta väder. Men fryser något hemskt om benen, så hädan efter får det minsann bli långkallingar =) Har precis ätit en clementin. Har blivit helt galen i clementiner på sistone. Bra att min mage klarar att hantera dem hyffsat bra också.


Har varit nere och handlat lite frukt och grönsaker tidigare idag men glömde ju att köpa lätt och lagom, så det blir till att ge sig iväg igen. Då kan jag passa på att köpa några till clementiner också.


  


Har även fyllt en skål (vas) med diverse choklad. Det kan Fredrik äta medans jag äter clementiner =) Nä, men det är alltid bra att ha hemma, i fall man får besök.


  


Ni missar väl inte "Bonde söker fru" ikväll? Det känner jag en person som inte kommer göra.


  

Av Sofie - 2 december 2009 05:57

... vilken underbar dag =) Har för mig att det var någon melodifestivallåt som började så någon gång, eller så var det någon i Fame Factory som sjöng nått liknande. Vad vet jag?


Jag har inte köpt några julgardiner ännu. Kan det vara det som gör att inte julstämningen infunnit sig eller är det i själva verket så att det inte riktigt kan räknas som jul ännu? Borde hur som helst börja köpa julklappar, har köpt några men långt ifrån alla. Har ganska mycket att fixa med dem som jag redan har köpt. Kanske ska ta mig i kragen och fixa det idag. Eller i alla fall börja med det.


Nu ska jag väcka Fredrik. Det brukar ta sisådär en halvtimme....


  

Ovido - Quiz & Flashcards