Alla inlägg den 9 december 2009

Av Sofie - 9 december 2009 13:44

Skrev ju igår och jobbet som har samma referensnummer som mitt födelsedata. Idag upptäckte jag även att sista ansökningsdag var samma som fredriks födelsedata. Jobbet kan ju bara inte gå till någon annan än mig, kan man ju tycka. Nä. Ska jag vara ärlig så känns detta med jobb helt helt hopplöst. Så många sökande hela tiden. Finns alltid något som man kommer att falla på. Men en sak är säker, och det är att jag vill ha ett jobb.


  

Av Sofie - 9 december 2009 13:24

Jag är med i en tävling som Kalasgott anordnar. Man kan vinna ett presentkort hos Lyckas med mat. Är det så att du känner att du behöver mer matlagningsgrejer så kanske detta passar även dig, annars kan du ju låta bli ;)


  


Titta in på Kalasgott och Lyckas med mat om du känner att du också vill vara med.


  

Av Sofie - 9 december 2009 10:07

Ska försöka ge mig in på att göra julgodis, men vet inte riktigt hur det kommer sluta. Känns inte precis som om att jag är ett proffs på just julgodis. Men om jag inte försöker så kommer jag ju aldrig heller att bli något proffs så jag får kanske ge mig in på det. Eller så väntar jag tills Fredrik kommer hem så kan jag klandra honom om det är något som går fel =) Han gjorde jäffefint på balkongen igår förresten. Ljusslingor. Ska fota ikväll när det jar blivit lite mörkare så ska ni få se.


  



Av Sofie - 9 december 2009 07:13

Husligheter anordnar en tävling som jag är med i. Man kan där vinna presentkort på hos danskdesign.nu  ..... Självklart är detta en tävling som passar utmärkt för en inredningstokig människa som jag =) Så om ni känner som jag så tycker jag att ni ska titta in hus Husligheter och vara med och tävla ni också.


  


Nu hoppas vi på det bästa =)


  

Av Sofie - 9 december 2009 06:04

Ikväll är det återigen dags för det som jag har sett fram emot i en hel vecka nu. Nämligen "Bonde söker fru". Nu tänker väl ni att jag inte har något liv eller nått, och undrar hur man kan se fram emot en sån sak, men sån är jag. Haha. Tycker det är roligt att titta på faktiskt. Så om ni inte har tittat innan så är det dags att göra det nu =)


  

Ovido - Quiz & Flashcards