Alla inlägg den 22 december 2009

Av Sofie - 22 december 2009 13:48

Undra om det är så att personer som alltid ska vara så glada och positiva aldrig är ledsna och negativa eller om det är så att de spelar ett spel under den tid de inte är glada? Kan man vara glad och uppåt jämt? Ge mig recept på det i så fall.


  

Av Sofie - 22 december 2009 11:50

Ska snart packa på mig lite kläder och gå ut och gå. Enligt prognosen ska det börja snöa om exakt tio minuter. Får se om det blir så eller inte.


Känner mig för övrigt lite hängig idag, men det blir säkert bättre med lite luft, tror jag.


Skulle ha köpt mig en tröja igår. Men storlek S fanns inte kvar. Varför ska alltid den storleken vara slut? Är det för att det är flest personer som använder den storleken eller är det för att butikerna köper in färre av storleken S? Ni som jobbar eller har jobbat i butik kanske kan svara på dessa frågor.


Hörs om några timmar igen när jag är hemma från min promenad.


  



Av Sofie - 22 december 2009 06:11

Enligt väderprognosen ska det alltså falla snö hör idag, med början runt lunchtid, och sen ska det snöa fram till onsdagmorgon. Får hoppas att det ligger någon sanning i det för jag vill verkligen ha snö. Inte minst för alla barns skull. Det är inte ofta de får ha roligt ute i snön härnere så jag hoppas att deras jullov kan ge dem den möjligheten.


Idag ska jag göra julgodis, som jag ska ha med till mamma och pappa på julafton.


  

Ovido - Quiz & Flashcards