Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Väder och julgodis

Av Sofie - 22 december 2009 06:11

Enligt väderprognosen ska det alltså falla snö hör idag, med början runt lunchtid, och sen ska det snöa fram till onsdagmorgon. Får hoppas att det ligger någon sanning i det för jag vill verkligen ha snö. Inte minst för alla barns skull. Det är inte ofta de får ha roligt ute i snön härnere så jag hoppas att deras jullov kan ge dem den möjligheten.


Idag ska jag göra julgodis, som jag ska ha med till mamma och pappa på julafton.


  

 
 
Jennyn

Jennyn

22 december 2009 07:01

HEjje tjejen jag är ju här. haha va bara i flen en sväng.. puss på dig

http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

 
amanda

amanda

22 december 2009 09:43

Kommer du från skåneslätten? Jag tänkte eftersom ni inte har ngn snö? Vet ej hur läget är därnere.

Jag är väldigt tacksam för dina inlägg. Jag drog mig till minnes en period då jag var gravid och hade skrivit av mig på min blogg. Jag hade bland annat beskrivit hur jag upplevde det och mådde väl inte alltför bra vid tillfället, hann ej med de stora förändringarna som min kropp gick igenom. Hur som helst. Jag fick några riktigt elaka kommentarer från någon tjej som dömde ut mig totalt och skrev att jag var en översittare, såg ner på andra och att jag inte borde borde bli gravid om jag inte fattade att kroppen förändrades. Det framkom iaf att hon sj aldrig hade fått barn och hade förmodligen ingen aning om vad det handlade om. Jag blev iaf lite stött och tänkte att jag är väl den enda i världen då som vantrivs med min kropp som den såg ut då. Men jag tyckte det var riktigt elakt och oförstående av henne att döma ut mig så totalt. Att gå upp 22 kilo på kort tid är en STOR förändring... Det är läskigt.

Men jag tar till mig det du säger och ska försöka....att lägga ut ngn bild nu och då...

Och jag hängde gott och väl med i det du skrev=) På vilket sätt har kroppenvarit ett dilemma för dig? Lite nyfiken.

http://ladysylvia.blogg.se

 
amanda

amanda

22 december 2009 09:44

Ps. Det var också väldigt snällt att du la mig som favorit! Det uppskattar jag. Extra god jul på dig ;)

http://ladysylvia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards