Alla inlägg den 20 december 2009

Av Sofie - 20 december 2009 21:01

Vart har Paradise Hotel tagit vägen???? Det står inte med i tablån för nästa vecka och inte veckan därpå heller. Nu vill jag veta vart de har gömt programmet. De kan ju inte bara sluta sådär.... hm. Någon av er som vet när det kommer tillbaka????


Av Sofie - 20 december 2009 19:46

Det var denna som köptes i Borås. Min julklapp =)


COLOR: SOFT RED


Hittade bara en bild där den fotades bakifrån =)


  

Av Sofie - 20 december 2009 19:26

Dagen har, som jag skrev imorse, tillbringats i både Borås och Göteborg. Åkte till Borås i förmiddags. Åkte sedan hem en sväng innan vi begav oss till "Jul på Liseberg". Hittade för övrigt en julklapp till mig själv i Borås. En snygg rosa topp =)


På Liseberg var det SVINkallt. Jag hade ändå pälsat på mig som bara den, men det hjälpte inte. Köpte glögg av en gubbe där som värmde gott. Fredrik tyckte att den var så god så han köpte med sig en hel flaska hem.

  


Här står jag, smått ihjälfrusen, bredvid skidbacken. Jag åkte inte, och tur var väl det =)


  


Vi begav oss sedan vidare. Ställde oss vid elden och värmde oss vilket var välbehövligt.

  


  


Fredrik var glad han också, men jag kunde inte hålla i kameran särskilt länge, på grund av kylan. Därför blev det bara några få kort på den underbaraste.


  


Vann gjorde vi såklart också. Fredrik vann andravinster två gånger, och jag vann givetvis förstavinst, en Paradisask.


     


Nu är vi hemma igen, och värmen har så sakteliga börjat återvända =)


  



Av Sofie - 20 december 2009 06:11

Jag har totalt fastnat på denna sida. Man blir ju helt besatt, och så stressad jag blir. Nu vet jag vad jag ska ägna mig åt under mina lediga stunder. Om ni inte har något liv och vill testa er själva lite så titta in här.




Av Sofie - 20 december 2009 05:50

Tycker inte alls om utgången på gårdagens "Robinson". Först och främst så var det fel lag som hamnade i örådet och för det andra var det fel person som åkte ut. Ville inte att någon i det laget skulle åka. Varför engagera sig så i ett tv-program?


Idag ska Fredrik och jag sätta oss i bilen och brumma iväg till Borås. Nog ganska mycket folk, med tanke på att det är sista lediga dagen innan jul för många. Vi funderar även på en tur till "Jul på Liseberg". Kan tänka mig att det är väldigt fint där nu, när det till och med är snö ute. Så det blir mycket åkande imorgon. Först åker vi åt ena hållet och sen åker vi åt andra hållet =)


  

Ovido - Quiz & Flashcards