Alla inlägg den 13 december 2009

Av Sofie - 13 december 2009 16:34

Sitter här och listar ner vilka som det skall skickas julkort till i år. En och annan av er därute kommer kanske bli förvånad när det dimper ner ett kort i lådan =) Men det är ju roligt att "förvåna" ibland. Många av er har säkert slutat med detta med julkort för längesen och skickar sms eller mail istället, men känner mig lite gammaldags när det gäller det där så för min del få det bli att skriva handskrivna...

  

Så här kan det se ut =)


  






Av Sofie - 13 december 2009 16:21

Hej alla söta bloggläsare! Fredrik och jag har precis gjort lite julgodis - smörkola och vaniljfudge. Är inte så överdrivet förtjust i sånt där, men det är bra att ha hemma ifall man får oväntat besök. Kanske är chansen till att få jobbet jag sökt, att skicka dit en muta i form av julgodis =)


  


Fredrik tar i för allt vad han är värd - för man skulle vispa intensivt i 2  minuter...

 

  


Ikväll är det dags för paradise hotel. Det gillar vi....


  

Av Sofie - 13 december 2009 14:27

Har idag varit och hälsat på lilla Noel en sväng. Så glad och mysig. Precis som vanligt. Vi lekte bland annat kurragömma. "pring Pi". Det betydde att jag skulle springa och gömma mig. Eftersom lägenheten inte är så stor gömde jag mig nästintill jämt på samma ställe, men han tyckte det var lika roligt ändå. Han tjöt av förtjusning när han hittade mig. Sen åt vi mat, Makaroner och korv fick Noel, och så ketchup förstås. Hans favorit. Han skulle nog kunna äta bara Ketchup och smör.


Nu blir det skidor på tv här.


  

Ovido - Quiz & Flashcards