Alla inlägg den 3 december 2009

Av Sofie - 3 december 2009 20:39

Det kanske inte är så bra att vara på shoppinghumör nu innan jul, men det är jag ändå. Känner för att köpa både inredningsprylar och kläder. Behöver faktiskt lite nya kläder nu. Sen att mina svarta favorittunika försvunnit och det gör mig helt rasande..... Jag älskar den....


Bjuder på några bilder från vår hall...


  


Ser ni min lykta? Jag älskar den.


  


Detta foto har Fredrik tagit under ett besök uppe i Sundsvall. Nu har vi förstorat upp denna och den sitter nu fint i vår hall.... =)


  

Av Sofie - 3 december 2009 19:52

Har nu kommit hem från IKEA. Precis som jag förutspådde så kom vi alltså hem med betydligt fler saker än det var tänkt från början... =) Men det är roligt. Bara det att jag har så dåligt med utrymme, som jag har sagt säkert tusen gånger nu. Antar att det är för sent för att borra i väggen nu så vi får väl vänta tills imorgon. Eller rättare sagt, Fredrik får vänta tills imorgon. Jag kan inte hålla i en borr.


Har inte hört något om de jobben jag sökt så det är nog kört.... =(


  

Av Sofie - 3 december 2009 06:20

Är det någon ute i denna värld som kan tipsa om någon rolig inreningspryl eller något annat på Ikea som man inte får missa när man åker dit? Det finns ju inte bara en sak där så risken finns ju att man missar, eftersom jag ska dit med pappa och Fredrik så kommer det ju gå undan. Fredrik har ett tålamod utan dess like, men pappa är inte direkt utrustad med samma tålamod. Hur ska detta gå med en velig Sofie? Därför mottages tacksamt tips om det nu är så att det finns saker som man absolut inte får missa... =) Tack!


  

Av Sofie - 3 december 2009 05:52

.... endast Sofie är vaken. Eller egentligen är det ju inte snön som ligger vit, men det ser i alla fall ut som snö. Det är nog väldigt kallt ute i alla fall. Tur att jag placerade ett fint täcke på framrutan på bilen, så att jag slipper skrapa sen. Det tar ju en evighet när det sitter så hårt. Nä. Där tycker jag att jag var smart. Det funkade bra igår så då ska det nog funka bra idag också.


Ikväll ska vi åka en tur till Ikea, egentligen ska vi bara köpa lite ramar och så men känner jag mig själv rätt så kommer jag att komma hem med mer saker än så. Eller tror ni att jag lyckas hålla mig till mina ramar? Jag informerar om hur det gick sen när jag kommit hem igen....


Önskar er alla en helt underbar dag, så skrivs vi om några timmar igen.


Kul förresten att Jonsson och Aco tog första- och andraplatserna igår. Det verkar lovande det.


Nu: Dags för Fredrikväckning....


  

Ovido - Quiz & Flashcards