Alla inlägg den 10 december 2009

Av Sofie - 10 december 2009 18:34

Jag blir så irriterad. Åh!

Av Sofie - 10 december 2009 14:45

Linfröbrödet är på jäsning. Jag har varit ute på en promenad på cirka en och en halv timme. Sitter nu här med en hög julkort som ska skrivas. Det är ju liksom min roll i hushållet, att skriva. Fredrik säger att han knappt kan hålla en penna. Men jag gör det så gärna så. Tycker att det är roligt.


Fick uppdrag nu att skriva en önskelista, känner mig som ett litet barn. Eftersom jag känner mig som ett litet barn så har jag alltså full rätt att önska mig sådant som är avsett för barn. Jag älskar Astrid Lindgren och hennes filmer. Har nästan alla filmerna nu, men det är några som saknas, så de får väl printas ner på denna önskelista. Sen är det helt tomt i huvudet. Vad önskar jag mig mer? En snäll mage så klart, men tror inte att det är något som jag kan få i julklapp precis. Jag vill förresten ha ett hus också. Vad tror ni om det?


Kläder vill jag ju ha. Men det måste man ju nästan prova ut själv. Svårt för andra att veta vad som klär mig.


Nä, mina damer och herrar (herrarna är nog inte så många) jag skriver snart igen. Men snälla. Ni kan väl ge er till känna. Av de dryga 80 personer (varierar) som brukar titta in så vet jag kanske vilka 5 av er är. Så det skulle minsann vara intressant att veta.


Sköt om er!


  

Av Sofie - 10 december 2009 10:18

Håll i hatten nu mina vänner, för detta är inte något som ni får höra varje dag. Jag ska på intervju imorgon!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards