Alla inlägg den 15 december 2009

Av Sofie - 15 december 2009 20:28

Idag fick jag hem presentkortet på Lindex som jag vunnit i en bloggtävling. Så nästa gång jag åker till stan, på torsdag, ska detta användas. Onödigt att det ska ligga här och ruttna =)


  


Fredrik och jag har precis gjort mjuk chokladkola, så nu är det verkligen på tiden att någon kommer och äter upp allt julgodis.... annars får fredrik äta det själv.


Snart dags för Andra avenyn...


  

Av Sofie - 15 december 2009 17:25

Denna låt ska man lyssna på de dagar man känner sig deppig så kanske man helt plötsligt blir på solskenshumör igen, eller inte: "Glöm inte bort att du är värdelös. Väääärdelöööös. Och illa omtyckt för den du är....." Haha. Ganska roligt låttext ändå måste jag säga....


  


Av Sofie - 15 december 2009 15:42

Ostbågar måste nog vara det äckligaste någon någonsin har uppfunnit. Det stinker vedervärdigt och det smakar gödsel. Nä. Undra om det är många därute som håller med mig. Nästefter ostbågar kommer nog faktiskt ischoklad som bara är så vidrigt. Ni behöver inte ha samma åsikt som mig, jag lovar, men jag var bara tvungen att tala ut om livets väsentligheter.....


  



Av Sofie - 15 december 2009 12:59

Snart ska jag knalla ut på min dagliga promenad. Idag kommer jag att kunna spåras med tanke på att det är snö ute och jag kommer att lämna fotavtryck efter mig. Känner mig för övrigt som något som katten har släpat in, men man kan inte känna sig vacker alla dagar (typ aldrig) =). Inte hört ett knyst från jobbet jag sökte heller, så jag tror att man kan säga att det är ganska så kört. Många annonser jag läser nu så står det att de föredrar manliga sökande.... hallå? vadå? Har tidigare hört att det beror på att tjejer mellan 20-35 år ska skaffa barn någon gång och därför är det smartare att anställa en man, om det ligger någon sanning i det så är det helt sjukt. Så det så!


  

Av Sofie - 15 december 2009 07:31

.... här sitter Sofie och är vaken. Ska snart lägga mig och kolla på film innan det är dags för dagens bakande. Idag får det bli en andra omgång med vaniljbullar, så har Fredrik så det räcker på fredag när han ska bjuda på jobbet. Ska även baka rågsiktsbröd till min mamma.


Dessutom är jag ute efter ännu en present/julklapp till Fredrik. Jag har så svårt att bestämma mig för vad han ska få på fredag och vad han ska få på julafton. Dagens i.landsproblem


  

Av Sofie - 15 december 2009 06:02

Tävlar man inte kan man aldrig vinna. Jag brukar inte vinna. Nu tävlar jag hur som helst igen


13 dec

”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om ett STAR Påslakanset (Lundmyr of Sweden) från Barntyger!  Var med och tävla du också!”


Om ni också vill tävla så tycker jag att ni ska göra det =)


  

Ovido - Quiz & Flashcards