Alla inlägg den 12 december 2009

Hm

Av Sofie - 12 december 2009 21:41

Min hjärna bubblar över av tankar. Jag måste lära mig att fatta beslut och sen hålla fast vid de besluten. Sen är det bara att rätta sig efter det man har bestämt, och inte hålla på och vela fram och tillbaka. Det är dock lättare sagt än gjort, när det gäller mig - den veliga vågen.


Vem vinner Robinson 2009?


  

Av Sofie - 12 december 2009 17:47

Idag strejkar min mage igen. Ovanligt. Tänk förr när man typ aldrig hade ont i magen. Nu får man rita ett kors i taket de dagar då man inte har ont i magen.


Ikväll är det i alla fall dags för Expedition Robinson igen. Dagens höjdpunkt. Det var även roligt att se Helena Jonsson vinna igen, samt att se Charlott Kalla gå in på andraplats. Sånt gillar vi!


  

Av Sofie - 12 december 2009 16:32

Idag har vi varit i Knalleland. Handlat några julklappar till Fredriks systersöner, Noel, syster och systers sambo. Nu är alla julklappar inslagna. Vi köpte även två lampor som vi ska ha i köksfönstret. Vi ska slå in dem och lägga dem under granen så att man slipper att få dåligt samvete för att man köper saker till sig själv nu när man ändå lägger så mycket pengar på julklappar.


Tycker att det är jobbigt att sitta här och fundera över jobbet. Även om jag tror att chanserna är väldigt små så kan man ju inte sluta hoppas innan man fått ett slutgiltigt besked. Men jag får ju vänta en hel vecka till så det är bara att härda ut.


Hoppas att ni har det bra. Tur att Erik vann igår, även om jag tycker att även Calle har blivit duktigt. Utvecklats mycket under idoltiden, enligt sångexperten Sofie Karlsson.


  

Ovido - Quiz & Flashcards