Alla inlägg den 26 december 2009

Av Sofie - 26 december 2009 22:03

Männen i mitt liv..... Fredrik och Noel (systerson och gudbarn)....

  


Pappa saknas ju i och för sig på bilden. Han är ju ytterligare än man som finns in mitt liv såklart....


  

Av Sofie - 26 december 2009 17:29

Nu har vi kommit hem från min mormor. Vi har varit där hela släkten. Jag har dock mest ägnat mig åt att busa med lilla Noel. Fredrik och pappa sitter och pusslar nu. En tradition vi har haft så länge jag kan minnas. 3000 bitar ska det läggas =)


Lite bilder från Julafton:


Vi inledde, som jag tidigare nämnt, dagen med att åka pulka och bob. Noel och jag tyckte att det var roligt. Det tyckte även Noels mamma och pappa.


      


Jag vågade inte sätta mig i pulka med risk för att den skulle gå sönder.

Mycket springande upp och ner för backen i mammas och pappas trädgård blev det.



  


Efteråt var det dags för fika. Systersonen ägnade sig mest åt att dricka saft i sitt lilla glas.


  


Julgran =)


  


Tomte (Fredrik). Noel blev lite rädd.


  


STOOOOOR julklapp


Nu ska jag ut och hjälpa karlarna med pusslet. Ha det så bra =)


  













Av Sofie - 26 december 2009 05:49

Skrev ju tidigare att jag skulle ha laddat upp bilder från julafton, men kameran är glömd hemma hos mamma och pappa. Ska gå ner och hämta den idag tänkte jag. Så ikväll bör det väl bli några bilder i alla fall.


Fick hur som helst en massa fina julklappar bland annat pengar, några filmer, en skjorta, två tröjor, en väst, lite bakredskap och en hel drös med andra saker. Jag får nästan dåligt samvete när jag får så mycket saker. Tänker att de har lagt så mycket pengar, som de kunde få behålla själva, men å andra sidan så vet jag att de är glada över att ge bort precis som jag själv tycker att det är kul att ge bort saker. Spikmattan har i alla fall redan kommit till god användning.


Hoppas ni mår bra därute....


  



Ovido - Quiz & Flashcards