Alla inlägg den 30 december 2009

Av Sofie - 30 december 2009 19:05

Jag är med och tävlar hos LiiCee om ett presentkort värt 500 kronor på Kicks.



Tävlingen avslutas imorgon klockan 14.00 Så passa på nu om ni vill vara med.


  




Av Sofie - 30 december 2009 16:42

Var i Borås en sväng idag. Köpte mig ett vitt linne på Esprit (har så många vita linnen så jag vet inte varför jag fortsätter köpa.... 35stycken kanske....). I samma affär köpte jag mig även en ny plånbok. Det var välbehövligt. Dumt bara att man måste köpa någonting att lägga sina pengar i för då har man ju inga pengar kvar att lägga däri =) Någon annan kan gärna få lägga sina pengar i min nyinköpta plånbok.


Sitter nu och inväntar Fredrik. Vi ska ner till mamma och pappa och äta taco. Taco är min favoriträtt alla kategorier.


Nu kommer prinsen. Måste ge honom en välkomstkram.



  

Av Sofie - 30 december 2009 06:19

Gomorron söta bloggläsare. Har varit inne på diverse olika bloggar. Förstår mig inte på vad meningen är med att skriva ELAKA kommentarer. Vad vill man uppnå genom att göra det? Hur kan man säga till någon att deras son ser ut som en alien? Ja. Jag förstår det inte, men vet ju samtidigt att det finns en del därute som har det som hobby.... att vara elak mot andra.


Jag hoppas att ni får en bra start på denna dagen så hörs vi snart igen.


  



Ovido - Quiz & Flashcards