Alla inlägg den 27 december 2009

Av Sofie - 27 december 2009 18:43

Detta pussel är det som pusslas. Har som sagt blivit en tradition varje jul =)



Pusslet är på 3000 bitar. Har tidigare pusslat många fler pussel av samma illustratör. Han gör roliga pussel =)


  


Av Sofie - 27 december 2009 17:23

Man kan nästan tro att moster tycker om denna lille kille. Fotona är tagna igår när vi var hos min mormor på julmiddag. Noel och jag busar lite....


    




Snart blir det matlagning här. Hoppas att ni har det bra!


  


Av Sofie - 27 december 2009 12:06

Så, imorgon var det dags för intervju igen. På en skola som ligger ungefär en och en halv mil härifrån. Hoppas kan man ju alltid, men det är säkert något jag faller på även denna gång. Negativ? Ja, en aning kanske. men imorgon ska jag gå dit och vara övertygad om att det är JAG just JAG och ingen annan som ska ha det jobbet. Det ska framgå tydligt.


Nu åter till pusslet!


  

Av Sofie - 27 december 2009 05:49

Gomorron på er därute. Sitter just nu och kollar på svt1. Får ta del av en historia om en ung tjej som blev mördad av sin pojkvän. Mamman till tjejen berättar, fem år efter, hur hon och resten av familjen har gjort för att gå vidare. Undrar hur man tänker och hur man kan gå vidare efter att ha tagit någon annans liv. Jag kan inte förstå och det är jag nog inte ensam om.


  

Ovido - Quiz & Flashcards