Alla inlägg den 16 december 2009

Av Sofie - 16 december 2009 19:46

Depp.... depp depp depp

Av Sofie - 16 december 2009 18:33

Här sitter jag. Jag har precis kollat på sista avsnittet av "mammas pojkar" på tv4 play. Jag förstår inte valen alls. Jag satt till och med och grät mot slutet för att jag var så arg. Har man inget liv då eller? ALLA tre killarna valde ju fel tjej..... förstår inte... Nu återstår det att se om böndernas val i kvällens "Bonde söker fru" blir lika tokiga....


  



Av Sofie - 16 december 2009 06:07

Kan inte hålla riktigt i kameran såhär tidigt på morgonen. Därav den suddiga bilden. Bättre det än ingen bild alls.


  


Igår var jag lite deppig, för jag trodde att min gode vän Ipoden hade gjort sitt. Den var ju helt stendöd. Jag blev så irriterad så jag slängde den i golvet. Vad händer? Det fungerar igen. Så det är ett hett tips.... Släng allt som inte fungerar i golvet så ska ni se att det ordnar sig.


  

Ovido - Quiz & Flashcards