Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Vem vinner?

Av Sofie - 5 december 2009 21:54

Så vem tror ni nu kommer att stå som vinnare av Idol 2009? Hoppas och tror, som ni säkert har förstått, att det är Erik som vinner. Har inte alls gillat detta program innan, men de senaste omgångarna har jag tittat på och tycker att Erik är den som är mest jämn och som nästintill alltid gör bra ifrån sig.


Idag har jag handlat en klänning till mig själv. Ofta Sofie går i klänning? Inte särskilt. Det är ungefär lika sällsynt som snö härnere. Det händer väl kanske högst tre gånger varje år att det snöar, och således bär jag klänning cirka tre gånger varje år. Fredrik förbjöd mig att lämna butiken innan jag hade köpt den. Kan undra om det berodde på att han tyckte att jag klädde i den eller om det berodde på att han ville komma ifrån butiken någon gång. Jag har ju en tendens att spendera otaliga timmar i affärer utan att tänka på att klockan tickar iväg. Idag har jag även köpt födelsedagspresent och julklappar till Fredrik. Smart som jag är satt jag nu här och skrev vad jag hade köpt till honom, men det var ju inte särskilt genomtänkt, eller vad tycker du? Risken är nog ganska överhängande att han tittar in på min blogg innan det är dags för födelsedag och jul. Jag får helt enkelt visa foton på detta när dessa dagar har passerat.


Har även köpt några saker på Mio-möbler. Fotar dessa imorgon så får ni se.


Så trött jag är!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards