Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Julklappstips....

Av Sofie - 8 december 2009 07:04

Tycker alltid att det är så svårt att köpa julklapp till såna som redan har allt. Därför valde jag att köpa dessa till min farmor och min mormor. Där skriver man in gemensamma minnen man har och lite allt möjligt. Känns väldigt personligt och jag tror att detta är något som verkligen kommer att uppskattas. Om ni blir intresserade av en sånhär så kan tilläggas att det finns även: mamma, pappa, syster, bror, man, morfar, farfar, brudpar och vän. Kan säkert finnas något annat också.


  


Har även en personlig present till min pappa men får avvakta lite med den för jag vet inte om han läser detta.


Nu ska jag göra mig klar och strax ge mig iväg.


  


 
 
michellesmamma

michellesmamma

8 december 2009 08:08

Tack =) alltså de ska väl ha utvecklingsamtal men det verkar vara så olika från olika dagis men ja tror vi kommer ha ett eftersommaren med Michelle.
Men ja har bra kontakt för övrigt med dagis personalen och frågar om Michelle osv. Så ja får ofta se vad hon har gjort för nått så de känns skönt :) kramis

http://www.saramalmstrom.blogg.se

 
Jennyn

Jennyn

8 december 2009 08:46

De där va fina tjejen. haha nejdå Jag slår säkert inte dig när det gäller träning.. inte nu iaf! Jag kör väl fyra gånger i veckan.. men innan jag blev gravid va det väl 6 -7 hm.. hehe..

hur har ni det

http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards