Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Jobb

Av Sofie - 8 december 2009 11:41

Har nu varit i kontakt med den skola där jag sökt tre jobb. Ansökningstiden gick ut förra måndagen och jag hade inte hört något från dem, så jag ville bara höra om det var "kört". Det visade sig att det var så hemskt många sökande till tjänsterna att de inte hade hunnit läsa igenom alla ansökningar än. Så det är ju positivt på så sätt, att man inte är utesluten redan. Samtidigt känns det lite hopplöst att det är så många sökande. För några veckor sedan sökte jag ett jobb, ett vikariat på fem månader. Fick sen veta att det var 154 sökande. VA!? 154 sökande på ett vikariat på fem månadet. Sjukt! Sen visade det sig till och med att de inte rekryterade någon person alls, alltså fick ingen av oss 154 sökande detta jobb.


  

 
 
Sofie

Sofie

8 december 2009 13:33

24e låter bra.. fast hade varit ännu roligare med 23e, på min mormors födesedag :)
Tror tyvärr att jag gå över några dagar till .. Men men, vi får väl se :)

http://jagmigminmitt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards