Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Djupa tankar

Av Sofie - 17 december 2009 07:15

Finns mycket som man borde vara glad och tacksam för, som man kanske bara tar för givet men som inte är en självklarhet för en del. Ändå sitter man här och är bitter över det man inte har eller det man inte har fått. Vill inte att det ska vara så och försöker verkligen att tänka annorlunda. När man tänker på allt man tycker är jobbigt eller som man tycker är negativt kan man istället tänka att det kommer att ordna sig, och att jag inte har det värre än någon annan.... djupa tankar såhär på morgonen....


  


 
 
Stina

Stina

17 december 2009 11:30

Livets hårda gång... Jag har samma tankar som dig, när det är tufft ekonomiskt är det ju som värst. Alla materiella ting man vill ha måste bara tänkas bort och så får man försöka vara glad åt det man har...

Ha en bra dag!

http://minbebis.com/blogg/stina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards