Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Arbetslös i ETT år....

Av Sofie - 17 december 2009 16:44

Imorgon är det ett år sedan jag slutade jobba. Var tvungen att sluta på grund av arbetsbrist. Jag vill ha ett jobb nu. Det är ganska drygt att vara hemma. Våren förgylldes i och för sig med ytterligare högskolestudier, men nu har jag varit hemma mer eller mindre hela hösten. DET är tråkigt vill jag lova. Visserligen lite vick och så, men det är går ju inte att jämföra det med att ha sin egen klass...


  

 
 
Alex

Alex

17 december 2009 18:02

Usch, det låter som att du helt håller på att goptta ner dig i depp. Och det måste man få göra ska jag tillägga. Men det är lite dålig timing på det med tanke på julen och allt.

Jag kan inte ens tänka mig hur det känns att vara arbetslös så länge (jag har ju typ precis pluggat klart) men du kommer få ett jobb som du dessutom vill ha! Jag lovar! Försök att lägga de där tankarna åt sidan nu bara, njut av julen, och så löser sig allt det där under det nya året!

http://tantalexandra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards