Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Hektisk dag

Av Sofie - 17 december 2009 19:11

Idag har det varit en sjukt stressig dag. Har tillslut hittat ytterligare en present till Fredrik som han ska få imorgon. Tror jag i alla fall, eller så får han den på jul också =) Har även träffat min underbara Jenny idag. Min själsfrände. Hon blir lika imponerad varje gång jag kör henne hem. Säger att det är så häftigt att jag har körkort. Jag förstår inte riktigt det häftiga i att vara 27 år och ha körkort men det är ju roligt att hon tycker att jag är cool.



 GREWinnan... (Jenny)


Innan jag åkte hem från stan fick jag även äran att umgås med lille Noel en liten stund. Sötnos.


Snart är det dags för "Bonde söker fru". Ingen av bönderna gjorde ett chockerande val precis.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards