Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Intervju och REA

Av Sofie - 28 december 2009 07:15

Nu är det snart dags att sätta sig i bilen och åka på intervju. Funderar på om jag sedan ska fortsätta in till Borås, men vet inte. Det är ju mest REA-varor i butikerna nu. Brukar aldrig hitta något då. De varor som reas ut är de varor som jag redan har sett i butikerna så ofta så att jag har hunnit se mig mätt på dem. Men vi får väl se. Skulle inte vara fel med ett par nya byxor. En del är experter på att hitta snygga saker på rea. Jag är expert på att hitta snygga saker i vanliga fall. Skulle dock gärna bli bättre på att hitta reavaror. Tips någon!?


  


Avslutar med en bild på guldklimpen!

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards